شیرآلات باستی ایتالیا
هود | گاز صفحه ای | فر توکار وایز
ارزانی در هايپركيت بی علت نیست!
 
ما هایپری ها معتقدیم که مشتریان فروشگاه اینترنتی هایپرکیت عمدتا از میان اقشار باهوش و تحصیلکرده جامعه می باشند که فریب دروغ های فروشندگان حیله گر را نمی خورند و با منطق به مزیت خرید از فروشگاه اینترنتی هایپرکیت پی برده اند اما جهت توضیح به آندسته از مشتریان گرامی که تا به حال طعم خرید اینترنتی را نچشیده اند یا حرفهای فروشندگان سایر فروشگاه ها آنها را مردد نموده ، بخش عمده ای از این حیله های فروشندگان را دست چین کرده ایم تا با پاسخگویی به انان، شفاف سازی نموده و دست دلالان گران فروش که چشم طمع به سودهای هنگفت دارند ، از جیب شما مشتریان عزیز کوتاه شود.
 
1- هیچ ارزونی بی علت نیست، حتما یه جای کارشون میلنگه که دارند اینقدر ارزون میدن ...!!!
 
ما این سخن قدیمی ها کاملا باور داریم اما ارزونی در هایپرکیت علت دارد و آن این است که هایپرکیت معتقد است که فروش بالا مهمتر از فروش به قیمت بالاست و علت وجود فروشگاه هایپرکیت نیز همین اعتقاد است که با حذف واسطه ها و کاهش هزینه های جاری خویش، علاوه بر خدمات خاص و ویژه، کالا را با قیمت مناسبتری به مشتریان برساند تا از این طریق تعداد مشتریانش روز به روز گسترده تر شده که نهایتا هم منافع مشتریان تامین می شود و هم منافع حاصله هایپرکیت افزایش می یابد.
 
تفکر ما هایپری ها ، رشد و منافع دسته جمعی است .
 
هایپرکیت در کنار شما رشد میکند نه آنکه شما را پله خویش نماید.
 
2- حتما جنسشون اصل نیست که به این قیمت میدن....!!!
 
همانطورکه مطلع هستید تمام برندهای موجود در بازار، خدمات پس از فروششون فقط و فقط خودشون به عهده دارند که علت عمده این امر کنترل فروش و جلوگیری از ورود کالای تقلبی تحت عنوان برندشان است. پس هایپرکیت به عنوان نمایندگی فروش مستقیم برندهای موجود در سایت و با تکیه بر سابقه ده ساله خویش در این صنف و تخصص کامل در این زمینه به شما اطمینان میدهد جهت حفظ منافع خود و شما مشتریان گرامی، فقط و فقط کالاهای اصلی را ارائه می نماید تا در خدمات پس از فروش دچار مشکل نشده و بدیهی است نصب کالا توسط شرکت مربوطه به منزله تایید اصالت کالا می باشد و قطعا هیچ شرکتی کالا تقلبی را تحت گارانتی قرار نمیدهد.فروشگاه هایپرکیت علاوه بر موارد فوق دارای 7 روز تضمین طلایی تعویض است که در صورتیکه کالای خریداری شده در مدت 7 روز اولیه دچار ایراد فنی گردید، کالا تعویض می شود که این خدمت منحصر به فرد ، در هیچ فروشگاه اینترنتی یا غیر اینترنتی وجود ندارد و مهر تایید دیگری بر اطمینان از اصالت کالای ارائه شده می باشد.
 
فروشنده متعهد می شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا اقدام به توسعه تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از وب سایت نماید. در واقع با استفاده از "سایت فروشگاه هایپرکیت"، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می دهید.
 
3- جنسای اونا ساخت کشور A ولی مال ما ساخت کشور B..!!
 
با توجه به اینکه هایپرکیت خود وارد کننده یا تولید کننده هیچ کالایی نمی باشد و صرفا کالاهای شرکتی را به فروش می رساند و معمولا پارت کالاهایی که یک شرکت وارد و پخش می نماید، یکسان است، لذا اینکه فروشگاهی اعلام نماید که کالای ما مربوط به کشور A است و کالای فروشگاه هایپرکیت مربوط به کشور B، صرفا راهکاری جهت گمراهی مشتریان است و اساسا از ریشه ادعایی پوچ است. با این حال در مواردی استثنایی که از یک برند کالا ، چند سری در بازار وجود دارد(که تقریبا همگان مطلع هستند)، هایپرکیت با اطلاعات کامل و تفکیک کشور سازنده برای مشتری، امکان انتخاب مناسب را برای ایشان فراهم می آورد. حتی اگر در یک کالا کشور سازنده درج نشده باشد، مشتریان محترم می توانند بصورت تلفنی، کشور سازنده را سوال نمایند و سپس با اطمینان خرید نمایند.
 
4- جنسایی که اونا میفروشند گارانتی نداره و بعد خریدتون اگه مشکلی واسه کالا پیش بیاد دستتون هیچ جا بند نیست...!!
 
همانطور که توضیح داده شد گارانتی و خدمات پس از فروش تمام کالاهای یک برند، فقط و فقط توسط همان برند گارانتی می شود پس تماما دارای مدت گارانتی و کیفیت گارانتی یکسان می باشند و امکان ندارد مدت گارانتی در یک فروشگاه با فروشگاه دیگر دارای تفاوت باشد. به عنوان مثال مدت گارانتی تمام یخچال فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ، 123 ماه گارانتی موتور و 18 ماه قطعات است و این در تمام فروشگاه ها یکسان می باشد.
 
در ضمن سعی فروشگاه هایپرکیت همواره بر این اساس بوده است که تاریخ شروع گارانتی همزمان با نصب محصول لحاظ شود تا مشتریان عزیز به بهترین شکل ممکن تحت حمایت برند مربوطه قرار گیرند.
 
5- جنسای اونا اسقاطی و معیوبه که صرفا ظاهرش درست کردن و میفروشند ...!!!!!
 
اولین سوال که مطرح می شود این است که آیا یک شرکت بزرگ بین المللی مثل بوش حاضر می شود با عرضه محصولات معیوب در بازار، برند خود را در بازار بسیار بزرگ ایران زیر سوال ببرد؟ آن هم در شرایطی که این شرکتها بودجه های کلانی را صرف تبلیغات و خدمات پس از فروش برای برندسازی خود می کنند؟
 
یا حتی اگر نماینده آنها در ایران (بوش سرویس) بخواهد اینکار را انجام دهد، شرکت اصلی اجازه اینکار را به آنها می دهد ؟ از همه مهمتر اینکه قطعات اصلی این برندها صرفا در اختیار شرکت اصلی می باشد که قطعا به هیچ عنوان در اختیار غیر قرار نمی دهند. فرض کنیم فرد یا فروشنده ای که به شما این مطلب را بیان نموده است، پاسخ این سوال را مثبت بدهد. حال از خود فرد فروشنده سوال کنید شما چطور ثابت می کنید که محصولات و کالای خود شما، جزء این کالاهای مشکل دار نیست؟ با راهکاری که او ارائه می دهد به راحتی می توانید بفهمید که کالای خریداری شده از هایپرکیت معیوب است یا کالای خریداری شده از همان فروشگاه !!. یک نکته مهم اینکه هیچگاه هیچ صحبتی بدون تحقیق نپذیرید و با شرکت یا خدمات پس از فروش برند مورد نظر تماس گرفته و بررسی کنیم آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟
 
6- جنسای اونا پشت ویترینی و مستعمل هستند و واسه همینم ارزون میدن
 
بر خلاف ماهیت فروشگاه های در سطح شهر، فروشگاه اینترنتی هایپرکیت، ویترین و نمایشگاهی ندارد که کالاها را در آن به نمایش گذارده باشند. با توجه به اینکه این موضوع بیشتر برای فروشگاه های در سطح شهر صدق می نماید، بهتر است از ایشان بپرسید، از کجا مشخص است که کالایی که شما می فروشید، پشت ویترینی نباشد؟ سپس هر راهکاری که ارائه نمود را برای بررسی پشت ویترینی بودن یا نبودن کالای خریداری شده، بکار بندید.
 
بطور طبیعی کالایی که در پشت ویترین قرار می گیرد، تمیزی اولیه خود را به دلیل گرد و خاک موجود در محیط از دست می دهد، این کثیفی حتی در صورتیکه تمیز گردد، با کمی دقت مشتری به وضوح مشخص می گردد. در ضمن این کالاها به دلیل استفاده مشتریان برای بازدید، آکبندی اولیه خود را نیز از دست می دهند که این مورد نیز با کمی دقت مشخص می شود.
 
7- اونا جا و مکان مشخصی ندارند و اگه به مشکل بخورید حرفتون به جایی نمیرسه..!!!
 
اینکه یک فروشگاه، اینترنتی است به معنی مشخص نبودن جا و مکان آن نیست، به خصوص در مورد فروشگاه های بزرگ، بلکه به معنی این است که در این فروشگاه ها، شما بجای صرف وقت و انرژی در خیابانهای پر ترافیک و بازارهای شلوغ و مراجعه حضوری ، به راحتی در منزل یا محل کارتان به وب سایت مراجعه و در تمام طول شبانه روز و هفت روز هفته تمام برندهای معتبر موجود در بازار را مشاهده و خرید خود را انجام دهیدو درب منزل تحویل بگیرید.
 
از طرف دیگر شما در مقایسه با فروشگاه های در سطح شهر، در فروشگاه هایپرکیت طرف حساب با یک شرکت و برند ثبت شده می باشید که علاوه بر آنکه دارای واحد کنترل کیفیت می باشد ، می بایست تمام قوانین سخت گیرانه تجارت الکترونیک را رعایت نموده و در صورت کوچکترین شکایتی، به سرعت پروانه کار و نماد اعتماد الکترونیک آن معلق میشود که مسلما ضرر هنگفتی به فروشگاه وارد می آید.
 
این موارد برجسته ترین مواردی بود که توسط شما مشتریان گرامی به ما انتقال داده شده بود که با درج این مطالب خواستیم تجربیات شما عزیزان و دغدغه هایتان را با هم به اشتراک بگذاریم تا با اگاهی بیشتری انتخاب نمایید.
 


ارزانی بی حکمت نیست

برای نمایش ویژگی های محصول به صورت اسلاید شو، روی "تصویر" کلیک کنید برای نمایش ویژگی های محصول به صورت اسلاید شو، "تصویر" محصول را لمس کنید

بررسی این محصولات را به شما پیشنهاد می کنیم


کاربر گرامی
با ارسال دیدگاه خود و عضویت در خبرنامه، از دیدگاه دیگران، خبرها و کالای جدید آگاه شوید. توجه بفرمایید دیدگاه های مثبت و منفی مربوط به کیفیت یک محصول از برند خاص می بایست دارای تصاویر یا فیلم ارسالی قابل استناد باشد در غیر این صورت تایید نمی شود! نحوه ارسال تصاویر و فیلم از طریق پیام رسان های فروشگاه هایپرکیت می باشد.

ورود | ثبت نام


1 2 3 4 5
          CAPTCHA
          به پرداخت ملت نماد اعتماد الکترونیکی انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی پرداخت اینترنتی بانک پاسارگاد



          اعتماد به هایپرکیت